آموزش تصویری ساخت ایمیل +gmail

با اصفهان وب در یک مطلب تازه از آموزش اینترنت همراه باشید :

 ساخت gmail جدید, طریقه ساخت gmail

آموزش ساخت gmail

 

ایمیل (email) و جی میل ( gmail) دو  ابزار مهم جهت ارسال پیام به صورت الکترونیکی محسوب می شوند.  این دو پیام رسان الکترونیک جای تمامی نامه هایی که با پست،پیک، فکس و تلگراف  ارسال می شدند را گرفته اند.

 

ایمیل و جیمیل دو پیام رسان اینترنتی هستند که به راحتی می توان بسیاری از فایل های خود را از طریق آن ها ارسال نمود. در این مقاله سعی داریم آموزش ساخت ایمیل  + gmail را به صورت آموزش تصویری قدم به قدم  توضیح دهیم.  این دو برای کارهای رسمی و اداری همانند صندوق الکترونیکی امن محسوب می شوند.

 

بهترین ارائه کنندگان ایمیل و جیمیل

از برترین و بهترین ارائه کنندگان ایمیل در جهان می توان به یاهو و هات میل که متعلق به مایکروسافت هستند و هم چنین جیمیل متعلق به گوگل  اشاره کرد. هر سه این ارائه کننده ایمیل ها جزو  قدرتمند ترین سرویس های ایمیل هستند. تمامی افراد در جهان می توانند با داشتن یک یا چند حساب کاربری در این سرویس ها از خدمات متنوعی برخورددار شوند.

 

شما باید در ابتدا سرویس دهنده ایمیل خود را انتخاب نمایید . بعد از تعیین این موضوع به راحتی می توانید برای خودتان ایمیل باز کنید. در این جا ما مرحله به مرحله ساخت ایمیل +gmail را به شما یاد می دهیم.

 

قدم اول جهت ایجاد ایمیل

 

 ساخت gmail جدید, طریقه ساخت gmail

آموزش ساخت ایمیل  +gmail به صورت تصویری

 

شما باید به صفحه ثبت نام سرویس دهنده ایمیل انتخابی خود دسترسی داشته باشید.

  با - این ترفندها - در تلگرام همه را دور بزنید + آموزش

اگر بخواهید از طریق گوگل اقدام به ساخت ایمیل کنید به لینک زیر

  http://accounts.google.com/SignUp%D8%8C

اگر علاقه به ساخت ایمیل در یاهو دارید به لینک زیر http://edit.yahoo.com/registration و اگر می خواهید در هات میل اقدام به ساخت ایمیل کنید به لینک زیر http://signup.live.com/signup مراجعه کنید.

 

قدم دوم برای ساخت ایمیل

در این مرحله شما بایستی اطلاعات شخصی تان را به طور دقیق و صحیح وارد نمایید. در تصاویر زیر تمامی موارد به صورت کامل شرح داده شده است.

 

نکته : توجه داشته باشید که آی دی جدیدی که می خواهید برای ایمیل خود انتخاب کنید تکراری نباشد. در این صورت سرویس ارائه دهنده به شما آی دی های مشابه را پیشنهاد خواهد داد. با ایجاد رمزی ترکیبی از حروف و اعداد و علائم  امنیت محیط ایمیل و جی میل خود را بالا ببرید.

 

Gmail

جیمیل (Gmail) به عنوان یک حساب کاربری از امکانات رایگان شرکت گوگل است.  از مزایای Gmail می توان  به  دارا بودن  حجم زیاد در حدود 15 گیگ فضای ذخیره سازی رایگان  و امکان  گفت و گوی فوری  با کمک ابزارهای برنامه نویسی  آژاکس و  جاوا اسکریپت با افرادی   که جیمیل دارند ، اشاره کرد.

 

 ساخت gmail جدید, طریقه ساخت gmail

آموزش تصویری ساخت gmail

 

برای ساخت Gmail باید مراحل خاصی را طی نمایید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

مرحله یک

در ابتدا بایستی وارد سایت (www.Gmail.com) شوید .  سپس بر  گزینه CREATE AN ACCOUNT  کلیک نمایید.

 

مرحله دو

تمامی اطلاعات درخواستی را باید به صور صحیح و به طور کامل پر کنید و بعد از آن بروی next step کلیک  کنید.

  چگونه تلگرام خود را حذف کنیم؟

نکته: Gmail جدید نباید دارای آدرس تکراری باشد. در صورت انجام این کار  جیمیل به شما چند آی دی مشابه و جدید را پیشنهاد خواهد کرد.

 

مرحله سه

در این قسمت  در ابتدا شنار موبایلی که وارد کرده اید را چک نمایید . چنان چه در وارد سازی شماره تلفن خطایی رخ داده باشد شما بایستی آن را اصلا ح کنید.  درآخر نیز با انتخاب گزینه Voice Call و کلیک بر Continue مراحل ساخت جیمیل را ادامه دهید.

 

مرحله چهار

در این قسمت کد یا شماره ای که اپراتور به شما اعلام نموده را را در کادر وارد نمایید  و روی Continue کلیک نمایید. گاهی گوگل حهت اطمینان از درستی شماره تلفن با شما تماس می گیرد. در  این مواقع پس از کلیک روی گزینه Call my phone with verification code گوگل با شما تماس می گیرد  و کد امنیتی  را برای شما اعلام می کند.

 

مرحله پنج

چنان چه شماره همراه خود را صحیح ئارد کرده باشید با دریافت و وارزد کردن کد امنیتی وارد محیط جیمیل gmail جدید و ساخته شده خودتان می شوید.

 

نکات مهم در ساخت gmail

اگر رمز ورود به ایمیل خودتان را فراموش کرده باشید|، می توانید جهت بازیابی آن از لینک زیر اقدام نمایید.

https://www.google.com/accounts/recovery

 

جهت خارج شدن از gmail خود بایستی از گوشه سمت راست بالا روی آدرس ایمیل  کلیک نمایید و گزینه sign outرا انتخاب نمایید یا از لینک زیر برای خروج از gmail خود استفاده کنید.

 

 

https://mail.google.com/mail/?logout&hl=en&hlor

چنان چه دارای چند حساب کاربری در gmail هستید جهت ورود به اکانت های خود می توانید از روش زیر بهره ببرید.

  عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام را با تلگرام دانلود کنید

در ابتدا باید از اکانت فعلی خود خارج شوید.

در زمان sign in بر روی گزینه Manage accounts on this device قرار گرفته در همان کادر کلیک  نمایید.

سپس گزینه remove را انتخاب کنید تا از history مرورگر حذف شود و بتوانید وارد اکانت های دیگر خود شوید.

 

ساخت ایمیل و gmail بسیار راحت و ساده است. با توجه به تصاویر و توضیحات ارائه شده در مقاله با خیالی آسوده اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید و صندوق الکترونیکی مختص خود را داشته باشید. ایمیل و جیمیل جزو ابزارهای  اینترنتی و الکترونیکی بسیار محبوب هستند که به کار های شما نیز حالتی رسمی و جدی تر  می دهند. با ایجاد رمزهای مناسب و ترکیبی امنیت  محیط ایمیل و gmail خود را نیز بالا ببرید.

 

منبع:yjc.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای اینترنت

مطالب جذاب اینترنت

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up