بازیابی رمزعبور اینستاگرام

با اصفهان وب در یک مطلب تازه از آموزش اینترنت همراه باشید :

عضویت اینستاگرام , بازیابی رمز اینستاگرام

راههای بازیابی رمزعبور اینستاگرام

 

برای بسیاری از شما پیش آمده است، به هر دلیلی رمزعبور خود را لاگین شدن در شبکه‌های اجتماعی مختلف فراموش کنید. در این مقاله می آموزید اگر به هر دلیلی رمزعبور خود را در اینستاگرام فراموش کردید، چگونه آن را بازیابی کنید. می‌توانید به دو روش رمزعبور خود را بازیابی کنید، از طریق ایمیل که در روز ثبت‌نام وارد کردید و یا از طریق فیس‌بوک.

 

برای بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق ایمیل:

وارد صفحه اصلی اینستاگرام شوید. گزینه  Get Help Signing in را انتخاب کنید.

 

در مرحله بعدی دو روش را برای بازیابی می‌توانید انتخاب کنید. اگر تب User Name را انتخاب کردید، باید ایمیلی که روز نخست با آن ثبت‌نام کردید را وارد کنید تا لینک فعالسازی به آدرس شما ایمیل شود. در صورتی که تب Phone را انتخاب کنید، لینک فعالسازی به شماره تلفن شما اس‌ام‌اس می‌شود.

 

یکی از دو روش را انتخاب کنید، مشخصات مورد نیاز را وارد کنید و گزینه Send Login Link را انتخاب کنید. در صورتی که ایمیلی که برای ثبت‌نام وارد کردید را فراموش کردید، نگران نباشید از طریق شماره تلفن می‌توانید لینک فعالسازی را دریافت نمایید.

 

پس از دریافت لینک‌ فعالسازی از طریق ایمیل و یا شماره تلفن خود، بر روی آن کلیک کنید. پس از آن صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که شما باید گزینه  Reset Password را انتخاب کنید. اکنون وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید رمزعبور جدید را وارد کنید. اکنون می‌توانید با رمزعبور جدیدی که تعریف کردید، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

  شتاب‌دهندگان اینترنت (استفاده از سرویس‌های دی‌ان‌اس)

 

برای بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق فیس‌بوک:

وارد صفحه اصلی اینستاگرام شوید. گزینه Log in with Facebook را انتخاب کنید. توجه کنید این گزینه تنها زمانی برای شما فعال و قابل استفاده است که پیش از این حساب اینستاگرام خود را به فیس‌بوک وصل کرده باشید. حال مشخصات فیس‌بوک خود را وارد کنید و گزینه Login را انتخاب کنید. پس از آن Instagram حسابی را که اخیراً به حساب فیس‌بوک‌تان وصل کرده‌اید را نشان می‌دهد و گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید رمزعبور جدید را برای حساب اینستاگرام خود تعریف کنید.

 

اگر رمزعبور اینستاگرام خود را فراموش کردید، نگران نباشید بسادگی می‌توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

 

منبع:faceit.ir


منبع:
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/instagram-password2-recovery.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای اینترنت

لینک منبع

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up