افزونه هایی در گوگل کروم که به شدت به آنها نیاز دارید!

با اصفهان وب در یک مطلب تازه از آموزش اینترنت همراه باشید :

افزونه ها برنامه های کوچکی هستند که قابلیت های جداگانه و اضافه ای را به مرورگر شما اضافه میکنند.

کروم به خودی خود یک مرورگر خوب و قابل است، اما افزونه ها قابلیت های آن را تا حد زیادی افزایش میدهند. از همین روی استفاده از چند افزونه خوب و کاربردی مانند همیشه میتواند توان وب گردی شما را افزایش دهد و مانند همیشه امروز چند افزونه خوب گوگل کروم که وب سایت Mashable انتخاب کرده به شما معرفی میکنیم.

به شکل ساده، افزونه ها برنامه های کوچکی هستند که قابلیت های جداگانه و اضافه ای را به مرورگر شما اضافه میکنند. برای گوگل کروم هزاران افزونه متفاوت وجود دارد که کارهای مختلفی انجام میدهند. این افزونه ها از بهترین نمونه های موجود در فروشگاه گوگل هستند. اگر از کاربران حرفه ای کروم هستید، حتما نام چند نمونه از این افزونه ها را قبلا شنیده اید و یا هم اکنون در حال استفاده از آنها هستید.

The Great Suspender
اگر قرار باشد از میان این فهرست یک افزونه را نصب کنید، حتما این مورد برای شما مناسب است. هر چقدر گوگل کروم مرورگر جذاب و قابلی است اما به شدت حافظه رم را به کار میگیرد. نتیجه این موضوع کاهش عمر باتری لپتاپ و عملکرد کلی سیستم است. این افزونه تب هایی که در حال حاضر مورد استفاده نیستند را به حالت تعلیق در می آورد که در کاهش مصرف رم تاثیر فراوانی دارد. اگر از سیستمی با رم اندک استفاده میکنید این افزونه میتواند به زندگی شما سرعت بدهد! برای دانلود آن بهاینجا مراجعه کنید.

  روشهای سرچ کردن سریعتر در گوگل

 

افزونه های گوگل کروم,مرور گر گوگل کروم,نصب افزونه ها در گوگل کروم

 
LastPass
مشکل گذرواژه های این است که همه ما تعداد زیادی گذرواژه برای همه چیز داریم که خطر فراموشی آنها را زیاد میکند. بسیاری از ما برای حل این مشکل از گذرواژه های همسان و شبیه استفاده میکنیم که یک خطر امنیتی بزرگ است افزونه LastPass که میتوانید آن را از اینجا دانلود کنید، هر دو این مشکلات را حل میکند این افزونه در هر کجا که نیاز به Login باشد گذرواژه ای با ضریب امنیتی بالا تولید میکند و همچنین همه گذرواژه های شما را در یک مکان امن و رمزگذاری شده نگه میدارد که با یکMaster Password که شما مشخص میکنید حفاظت میشوند. این گزینه برای حل مشکلات گذرواژه ها بسیار کاربردی است.

 

افزونه هایی در گوگل کروم,افزونه های گوگل کروم,مرور گر گوگل کروم

Feedly
مرگ سرویس Google Reader در سال 2013 برای بسیاری از کاربران درد آور بود یکی از بهترین خبرخوان های دنیا برای همیشه با ما خداحافظی کرد اما خیلی زود جای خالی آن با برخی از نرم افزارهای مشابه پر شد. Feedly یکی از این ابزارهای آنلاین بود که بعد Google reader به سرعت جای خود را در میان کاربران باز کرد. برای دانلود این ابزار کاربردی و برای بهتر خواندن اخبار به اینجا مراجعه کنید.

 

افزونه ها در گوگل کروم,googlechrome,مرور گر گوگل کروم

UBlock Origin
این افزونه شید بهترین نمونه Ad-Blocker نباشد اما نمونه ای است که از رم بسیار پایینی استفاده میکند و همچنین به کاربران اجازه میدهد تا وب سایت هایی را که میخواهند تبلیغات بر روی آنها باشد – و طبعا آنها که میخواهند تبلیغاتی در آنها نمایش داده نشود – را انتخاب کنند. سیستم خود کار و اتوماتیک این افزونه که میتوانید آن را از اینجا دانلود کنید، نقطه قوت دیگر این افزونه نسبت به گزینه های مشابه است.

  GSM در مقابل CDMA: تقاوت در چیست؟

 

HTTPS Everywhere
برای آنها که به امنیت ارزش میدهند – و اگر امنیت برای شما اهمیتی ندارد بهتر است تجدید نظر کنید – افزونه HTTPS Everywhere که از اینجا میتوانید آن را دانلود کنید، یک ضرورت است. این افزونه که توسطElectronic Frontier Foundation ساخت و طراحی شده همه وب سایتهای http را مجبور به لود شدن بر بستر امن HTTPS میکند.

 

Save to Pocket
این افزونه نیز همانند همه موارد دیگر برای ذخیره نوشته ها و مقالات اینترنتی برای مطالعه بعدی است. اگر مقاله یا گزارشی در وب میبینید که فرصت خواندن آن را در حال حاضر ندارید میتوانید با دانلود این افزونه از اینجا و استفاده از آن مقاله را برای خواندن در فرصت بعدی ذخیره کنید. این افزونه Cross-Platform است و همچنین از قابلیت تگ گذاری برای طبقه بندی مقالات نیز برخوردار است.

 

منبع:tabnak.ir


منبع:
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/google1-chrome-extensions.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای اینترنت

لینک منبع

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up